Man kan ikke alltid si: alderen er bare et tall
  • Jeg kan akkurat ikke si at alderen er bare et tall, og ikke har noe å si. Pga jeg kan ikke se for meg (f.eks) 12 åring sammen med en på 20. Det hadde bare vært utrolig kvalmt. men hadde en 16åring vært sammen med en 24 eller eldre, da kan jeg si at alderen spiller ingen rolle innen kjærligheten, nå fortiden. Nå i tiden finnes det jo par som har opp til 30 års mellom rom, eller mer. Se bare rundt på musikk artister og film skuespillere. Mellom de kan jo jo finne par som har opp til 70 års forskjell. Mange av dere kommer sikkert til å tenke: fy ****, det er jo bare kvalmt. Men tenker du slikt, så har alderen noe å si for deg. Jeg er en på 19, som liker en på 30 og en på 40. Skammer jeg meg over det, nei. Siden det ikke alltid handler om aldersforskjell, eller utseende. Det som det handler om er, at du har funnet en du elsker. Og en som elsker deg like høyt.
    Kjærlighet er ikke bare en følelse, den er så mye mer.
  • heydudeheydude +1 -1
    sterke ord ! :) men det er sant
  • sant så sant, kjenner ei 14 år gammel jente som er sammen med en 26 åring..;O
  • mektigemalinmektigemalin +1 -1 (+1 / -0 )
    når folk under 16 er sammen med noe mye mye eldre tenker jeg bare:
    alder er bare ett tall... ja og fengsel er bare et rom
  • Enig i at alderen kun et et tall om man er glad i hverandre
    Men de fleste har vel sunn fornuft, innlegget om 14 åringen og 26 går ikke an å forsvare... Ble kvalm
  • nei det kan man ikke ;)
  • eryueryu +1 -1
    Så lenge du er over 16 eller 18, så kan du for min del datè hvem du vil. Jeg ville mest sannsynlig holdt meg rundt min egen aldersgruppe, men det er mer fordi jeg foretrekker mennesker i den alderen, nothing more, nothing less.
  • MagnusMagnus +1 -1 (+2 / -0 )
    Klart kan man ikke si alder er bare et tall når det tydeligvis er et ord...
  • eryueryu +1 -1 (+1 / -0 )
    ^ Well played.

Velkommen!

For å engasjere deg på denne siden, klikk på en av disse knappene:

I denne diskusjonen