Første gang..
  • Mange drømmer om den perfekte første gangen... Enten det er i badekaret, i sengen eller bare en kjapp en på McDonalds. Her kan du skrive om din drøm. Eller har du allerede hatt ditt første samleie kan du dele det med oss andre viss du har behov for det :) La oss høre! :)
  • Viljar då!! xD jaaa, eg gledar meg!!^^
  • Min første gang var for lenge siden. Jeg var rundt 14 år og jenten var 13. Hun hadde lyst til å se meg naken. Det var ikke planlagt og før jeg visste ordet så lå jeg på sengen min bare i undertøy. Da hun tok av meg undertøyet fikk hun se kuken min, og hun begynte å ta på den. Jeg fikk ikke ta av henne noen av klærne så jeg var litt irritert. Plutselig hadde hun kuken i munnen og det var sykt deilig :x. Hun sugde meg, og jeg følte at dette var det deiligste som fantes. Jeg sprutet i munnen hennes, og hun svelget. Endelig kunne jeg kle av henne, og jeg tok av henne alle klærne, men før jeg fikk stikke kuken inn i fitten hennes måtte jeg slikke henne. Det var deilig, og hun ble god og våt. Da sa hun at hun var klar for et pul. Jeg hadde en stiv kuk og jeg var klar til å pule henne. Jeg stakk kuken inn og hun stønnet mens jeg pulte henne. Vi holdt på i over en time, og jeg holdt igjen slik at jeg kom først og så kom hun rett etterpå.

I tiden etter mitt første samleie, så pulte vi hver uke. Nå får jeg gå slik at vi kan pule mer. I dag skal hun suge meg og før jeg stikker kuken inn i fitten hennes skal jeg en tur inn i rumpen hennes. Vi må ha et samleie før jul. :D
    SuperstarFox

Velkommen!

For å engasjere deg på denne siden, klikk på en av disse knappene:

I denne diskusjonen