Hvilket spill spiller du?
  • Hvilket spill spiller du for det meste?
    Sommer året rundt!
  • ZwoomerZwoomer +1 -1
    Wolfenstein ^^
    KEEP IT METAL AND ROCK ON \m//
  • Jeg spiller Biip, lol. :))
    Sommer året rundt!
  • StormenStormen +1 -1
    Call of Duty 2 og Call of Duty: Black Ops. I tillegg til litt Skyrim, når jeg får tid ;)
    Renholderske hos Biip.no.
  • Går jo litt i CSS og Minecraft også, men det er ikke ofte :)
    Spilte Wow i en periode, men slutta ganske kort tid etter deathwing raidet kom.
    Sommer året rundt!
  • tahaaah summer min lille nuub css er dårlig da cs 1.6 the best evah :P men jauda har i grunn slutta og spille for tiden, har så lite tid o.o men gamer Halo cs1.6 og et par Fb spill ^^
    !Every Moment is a chance to Turn it around!
  • Nå har jeg kjøpt saints row 3 etter å ha prøvd ut 2'ern, gleder meg til den er ferdig installert! Hvis noen har spillet på PC og vil spille co-op, kontakt meg :)
    Sommer året rundt!
  • Sure thing! skulle gjerne blitt med men har det ikke. :P
  • Kjøpt det da, koster deg 50 euro ;)
    Sommer året rundt!
  • neh orker ikke å begynne med nytt spill. har også litt for lite cash for tiden vett. =/
  • 50 euro for mye? ;)
    Sommer året rundt!
  • MrLunicMrLunic +1 -1
    Spiller livets gode spilll :)
  • Lunic said:

Spiller livets gode spilll :)

Og det beste er at det er helt gratis! (Nesten ihvertfall!)
    Sommer året rundt!
  • LoL :D
  • B-BoyXB-BoyX +1 -1
    Heroes Of Newerth, Dota 2, Diablo 2 og Diablo 3
  • StormenStormen +1 -1
    Skyrim
    Call of Duty: Black Ops
    Renholderske hos Biip.no.
  • Tekken og Dead Or Alive ^_^
  • Nå har jeg spilt Saints Row: The Third litt, virkelig bra spill. Anbefaler å prøve det :) Det er litt som GTA. Min mening er at det faktisk er bedre. Litt dumt at det lagger hvis jeg tar på mere enn low graphics på pcen min, men gameplayer er fremdeles bra!
    Sommer året rundt!
  • Skyrim :p
  • Det går i fifa de sjelden gangene jeg spiller det. Før spilte jeg mye CSS, men man kjenner jo sine begrensinger og blir lei etterhvert og. ;)
    Å sykle går ut på å først tømme motstanderen din sine krefter, før du kan begynne å tømme dine egne. -ES"
    N,"Plugin.Signatures.HideAll
  • Nå har jeg spilt Saints Row: The Third litt, virkelig bra spill. Anbefaler å prøve det :) Det er litt som GTA. Min mening er at det faktisk er bedre. Litt dumt at det lagger hvis jeg tar på mere enn low graphics på pcen min, men gameplayer er fremdeles bra!

GTA er jo fett man. xD spesielt med cheats. noen. woho Flyve biler. få angreps helikoptere etc. :p få 6 stjerner
  • Minecraft, final fantasy, tekken, gt5 <3 (*)
    I'm azm
  • l1nnm17al1nnm17a +1 -1
    Cod og batlefield eg sykt bra spill :) Men har virkelig kutta ned på all den spillinga :) :)
  • Stephen2kStephen2k +1 -1
    PC: WoW(for det meste), Star Wars:The Old republic, til tider The Elder scroll IV: Oblivion.

Ps3: Fifa 12, Skyrim & Mortal Kombat
  • PS3: Fifa 12, MW3, Need For Speed Run, SSX og tja... er vel det meste jeg spiller fortiden :P

Vita: Fifa Football og Uncharted ;)

PC: Word og Excel ;P Hardcore gaming med diagrammer og stil-sett!
  • DrP1ngDrP1ng +1 -1
    Call of Duty: Modern Warfare 3, så skal jeg begynne å spille Battelfield 3 når det kommer til steam. Spilte en del CS før, men spiller ikke det så mye lenger.

Så spiller jeg også noen småspill på internett som Snake, Fever, My Brute (begge versjonene), Kube, Monster Motel og Mini Troopers.
  • Css og mw2 :p
  • SPILLER FACEBOOK<3 , OG WORDFEUD ....Grehano ;))))
  • AdrianSEAdrianSE +1 -1
    Minecraft nå for tiden. :)
    Motocross<3
  • Gamer nå fortiden Cs 1.6 og css (sjeldent) Red Alert - Halo - også et par nettverks spill som Darkorbit -- Spill på FB. EdgeWorld - BattlePirates - Zynga Poker.
  • MagnusMagnus +1 -1
    WoW, de fleste valve spill, minecraft, skyrim, battlefield 3, ps3 og wii spill, the legend of zelda :P mye :D
  • Red Dead Redemption
  • pipojentpipojent +1 -1
    mw3,mass effect og halo : reach- alene =)
    singstar og annet sosial spill når jeg er hos venninnen min =)
  • alexno24alexno24 +1 -1
    Hei, jeg spiller alt mulig, men favoritt spillet må være Mario & Luigi: Superstar Saga RPG spill,
  • Razor1986NORRazor1986NOR +1 -1
    Final Fantasy 13-2, Red Dead Redemption, Modern Warfare 2 og 3 :-)
  • uff det er mye.. topp listen er: Minecraft,MW3,Assassins creed, Ratchet & Clank (ikke all for one!) Skyrim også liker jeg egentlig pokemon også^^. har nettopp forhåndsbestilt pokemon black2 og Assassins Creed3 :D noen fler som har forhåndsbestilt en av dem? :)
  • DrP1ngDrP1ng +1 -1
    Diablo 3.
  • SaphorikSaphorik +1 -1
    settlers online, BF3 og diverse single player spill på Steam. Savner dog et godt online fps spill. Det beste i det siste synes jeg var nest siste og siste utgave av Medal of Honor. Råe spill, men ingen som spiller de desverre :( Utenom det savner jeg modern warfare 1 som jeg mener er det desidert beste fps-spillet gjennom tidene (kanskje foruten cs 1.3 tho).
  • Akkurat nå går det i Rayman Origins og Rayman 3: 3D :)
  • mlsaamlsaa +1 -1
    Noen andre som fortsatt spiller pokemon? :-B
  • Imorgen skal jeg begynne med det nye spille "Amnesia: a machine for pigs" - Horror spill. Også spillr jeg mye av Pirate Galaxy. :)
  • Alice Madness Returns, og Amnesia. For det meste spill som friker meg til en viss grad ut.
  • KrihoyKrihoy +1 -1
    Skyrim for det meste. men litt Assassins Creed, GTA 5 og lignende også. Har kjøpt Batman spillene, og noen av Dragon Age spillene også, men har ikke begynt på de...

Velkommen!

For å engasjere deg på denne siden, klikk på en av disse knappene:

I denne diskusjonen