Hva skjedde egentlig med Berserk?
  • Så at programmet "Berserk mot sydpolen" gikk i går, og fikk da se at ett av mannskapet på Berserk, "Fossern" var forsvunnet i en jungel og meldt savnet, før han senere ble funnet på sykehus av J. Andhøy. Jeg fikk aldri vite hva som hadde skjedd med han, og etter hva han skrev på Facebook siden til Berserk på fredag - så husker ikke han det heller.

Hva kan egentlig skje i en jungel langt der "nede"? Han hadde kraftige hodeskader som kan tyde på at han har blitt banket opp, men hvorfor? Noen som i det hele tatt vet noe om disse jungelfolka, eller har en annen forklaring på skadene?
    Å sykle går ut på å først tømme motstanderen din sine krefter, før du kan begynne å tømme dine egne. -ES"
    N,"Plugin.Signatures.HideAll
  • er ikke godt å vite . men det er en Hel haug av muligheter som kan skje i jungelen.
    !Every Moment is a chance to Turn it around!
  • Noe av det samme som skjedde i Russland sikkert, banket opp og forsøkt ranet.
    Har ikke sett den siste episoden, men høres spennende ut, så får se på den så fort jeg finnet ut av hvor jeg får sett reprisen :)
    Sommer året rundt!
  • Tommelen opp og full støtte til Jarle Andhøy. Tommelen ned til alle som leker verdensmakt. Spesielt kjepphøye anglikanere.

Velkommen!

For å engasjere deg på denne siden, klikk på en av disse knappene:

I denne diskusjonen