Det sosiale hjørnet: Presentér dere selv!
  • StormenStormen +1 -1
    Gi en kjapp presentasjon av dere selv...

Hvor gammel er du?
    Hvor bor du?
    Hva jobber du med/studerer du?
    Hva driver du med på fritiden?
    Har du kjæreste?
    Renholderske hos Biip.no.
  • Mitt navn er Kristoffer. Jeg er 16 år, blir 17 dagen etter nasjonaldagen og bor i Oslo.
    På fritiden er jeg med venner, driver med Biip og sitter generelt på PCen når jeg har tid.
    For tiden har jeg ikke kjæreste :)
    Sommer året rundt!
  • Mitt navn er Kim jeg er 17 år er født og oppvokst i Oslo. Jeg går på Sogn vidregående skole Byggteknikk vg2. På fritiden pleier jeg å være med venner og uten om det er det vel pc tidn går til :p jeg har ikke noen kjæreste :)
  • ZwoomerZwoomer +1 -1
    Mitt navn er Arnas. Jeg er 14 år og blir 15 1. Juni ^^ Jeg er fra Litauen og nå bor jeg i Svelvik for 4-5 år. Jeg går på Svelvik Ungdomsskole. På fritiden jeg liker å være på PC, trene eller være med venner. Også nei jeg har ikke kjæreste ^^
    KEEP IT METAL AND ROCK ON \m//
  • Mitt navn er Karolina. Jeg er 16 år og bor i Oslo. Jeg har deltidsjobb på Burger King, og går i 10.klasse. Til høsten skal jeg gå studiespesialiserende, og satser på å studere juss på Universitetet etter videregående. På fritiden jobber jeg, driver med skole og danser sportsdans. Nei, jeg har ikke kjæreste.
  • StormenStormen +1 -1
    Jeg heter Erling, og startet Biip.no sammen med to andre (som nå har sluttet)... Jeg jobber som prosjektleder og styrer og koordinerer det som skjer her på nettstedet - godt hjulpet av thogermeister, BobuSumisu og Kristian. Jeg bor i Oslo og har kjæreste :) Karolina, jeg studerer forresten juss på kveldstid ved UiO! Kjempegøy :)
  • Seriøst? Så kult! Du skal vel bli advokat da, eller?
  • Er 22år, bor i Florø/Måløy - har hus i Måløy, jobber som kokk på båt i Florø - 4uker på 4 uker av. Tar samtidig noe almennfag påbygg som privatist. Driver litt med data, jobber en 25-40 timer dugnad i mnd, skriver sanger/dikt, spiller gitar, lager mat for venner og ser film/henger med venner. Singel som bare pokker :)
  • Hvor gammel er du? 15, blir 16 i september
    Hvor bor du? Bærum
    Hva jobber du med/studerer du? Jeg går på ungdomskolen og jobber i dyrebutikk :)
    Hva driver du med på fritiden? Chillern med venner:
    Har du kjæreste? Jeg er for tiden singel og trives med det :)
  • StormenStormen +1 -1
    @karolinabrodin, nei, sannsynligvis ikke.. Bare trenger litt juridisk kompetanse i arbeidet mitt :)
  • MartinMartin +1 -1
    Hei, jeg heter Martin, jeg har akkurat fylt 21 år bor i Oslo, men jeg er fra Bergen.
    For øyeblikket så jobber jeg ikke, men jeg driver å søker. Jeg er privatist så jeg tar opp fag.
    På fritiden min så går det mye i venner, politikk og trening, og selvfølgelig en god film!
    Jeg er singel for øyeblikket :)
    Fred blir det først når menneskene ikke bare er imot enhver krig, men også imot å vinne.
  • LeeoPianLeeoPian +1 -1
    det er så kjedelig å skrive om seg sjøl... men ja presentasjon! :>
  • vartdalvartdal +1 -1
    Line, 25 år og bur i Oslo. Jobber i heltid i FINN.no og 1 dag i uken hos Biip. Fritiden går til venner, trening og musikk. Singel og har ingen hast :)
  • Simen-l-Simen-l- +1 -1
    Hallo! Jeg heter Simen og fylte 18 år den 7. Januar. Er fra Asker, litt unna Oslo for de som ikke vet det. :) Går ssp på Sandvika Videregående, realfag med fysikk og informasjonsteknologi. :) Mye av tiden går til trening, og ellers er jeg med venner eller sitter å gamer bf3/halo:reach/mw3/runescape.
  • Hei, glad gutt på 22 år. Jeg bor litt utenfor Oslo, nærmere sagt Søndre Nittedal. Jeg studerer Førskolelærer på HioA Oslo. Jobber som barnehageassistent i Oslo og på BR leker Aker Brygge. Fritiden min går til sosiale sammenkomster, film, musikk, trening og filmkos :) Fortiden har jeg ingen kjæreste, men venter spent på når den "rette" dukker opp :)
  • Stephen2kStephen2k +1 -1
    Hvor gammel er du? Jeg heter Steffen og er en 18 år gammel kar fra Oslo. Går idrett akkurat nå, snart ferdig, og da tenker jeg det blit luftforsvaret. Er med venner, driver med idrett og gamer ;) Er singel, og slik skal det forbli hvertfall til etter 17.mai :p
  • Er 42 år ung, og har tenkt å bli her en god stund til :) Bor på Tybakken ved Tromøya der Hove-festivalen snart går av stabelen. Er ufør, studérer meg selv, og livet i det perspektiv, er ganske "utstudert" selv om jeg ikke har papirer- på dét. Spiller litt gitar og kan male tegne litt. Vil kalle meg småkreativ, siden jeg ikke evner leve av mine "produkter". Kjæreste jeg har er mopeden min, min mor, bror, brorskone, og sønn. Kjæreste i tradisjonell "kysse i porten stil", har jeg ikke. Er blitt såpass gammel at jeg føler det er lov til å være litt "kjær i seg selv", ferdig med ungdommens altoppofrende sus og brus. (Ihvertfall er det det tryggest å si det slik, sålenge jeg fortsatt har barnet i meg på lur.) Sånn dette var en utfyllende presentasjon, for håpe den bringer lykke .. b
  • nigvarnigvar +1 -1
    yo æ e awsome
  • GopijhaGopijha +1 -1
    Hei, Jeg heter Elisabeth og er 19 år gammel. Jeg bor for øyeblikket i Stavanger, men kommer fra Nord Norge. Jeg er innen lærlingtid som helikoptermekaniker og stortrives! Er en jente som ikke liker å sitte så mye stille, men kan gjøre det å. På fritiden er jeg sammen med venner, trener på elixia, går på heimevernetsungdom og spiller ps3 når jeg har tid. Men har ikke kommet helt i gang siden jeg akkurat har flyttet til Stavanger, så har mange tanker om hva jeg vil begynne med. Jeg har kjæreste og han bor i Bodø.
  • Hei, jeg heter Rebekka og er 15 år gammel, men blir 16 om 6 dager ;P Jeg bor på et lite sted i Aust-agder kalt Åmli. Begynner på vgs etter sommerferien, men usikker på hvilken skole enda. På fritiden henger jeg med venner, synger, spiller gitar, trener og looker rundt på nettet. Jeg er singel, men har noen i kikkerten c:
  • AdrianSEAdrianSE +1 -1
    Hvor gammel er du? Er 15, fyller 16 den 26. juni
    Hvor bor du? Bor i Bærum
    Hva driver du med på fritiden? Motocross, snøskuter etc. generelt motorsport
    Har du kjæreste? Nei. :)
    Motocross<3
  • pipojentpipojent +1 -1
    Hvor gammel er du? er 21 år for øyeblikket blir 22 senere i år
    Hvor bor du? Bor et sted i aust agder som heter Arendal
    Hva jobber du med/studerer du? er for øyeblikket ufør.
    Hva driver du med på fritiden? er sammen med min venninne, ute på byen ellers slapper jeg av hjemmet =)
    Har du kjæreste? nja, er vel mellom fasen med en =):)
  • MagnusMagnus +1 -1
    Mitt navn er da Magnus.
    Jeg er 19 år, men blir 20 mot slutten av året.
    Jeg bor en plass som heter Ålgård, som er 30 min unna Stavanger i Rogaland.
    Jeg går på en tilpasset skole for folk som har droppet ut, ellers har jeg to praksisdager i uken på europris.
    I fritiden så er jeg jo her på biip å hjelper til, er med venner, elsker å dra ut på cafè ol. eller se filmer hjemme eller på kino.
    Har ikke en kjæreste nei, men er jo på utkikk etter den perfekte. :)
  • vilde1998vilde1998 +1 -1
    Eg er ei aktiv jente på 14 år som nettopp er ferdig med 8.klasse. Eg kommer frå Førde og driver med fotball, handball, data, venner og anna gøy på fritida. Eg går på F.U.S.K og har for tida verken jobb eller kjæreste:)
  • ztine0ztine0 +1 -1
    YOOOoooooo
  • MaickenMaicken +1 -1
    Jeg er 16 år gammel, bor i Hønefoss.
    Studerer på musikklinja på Ringerike Gymnas.
    På fritiden er jeg mye med venner og driver med musikk!
    Ja, fortiden har jeg verdens beste kjæreste :)
  • tombadtombad +1 -1
    jeg 22 år gammel, bor i askim. jobber for tiden som anleggs gartner, og det trives jeg med:-) På fritiden er jeg mye med venner og trener :-) har ledige armkroker ;-) :-*
  • joulierjoulier +1 -1
    hei :)
    Heter Julie, er 17 år.
    Jeg bor i Bærum og skal begynne andre år på stud.spes.
    Liker vel de vanlige tingene som å være med venner og sånt
    Er foreløpig singel.
  • tuussiituussii +1 -1
    Heii
    Hilde heter jeg, er 20 år.
    Bor i oslo, men reiser litt rundt :)
    Skal drive med hundekjøring i år og skal trene fra til femundløpet, d er et 40 mil langt løp for de som ikke vet det! Så er en del på fjellet i folldal! Så stor interesse er da hundekjøring og trening og alle andre vanlige ting som en god fest og kos md venner :)
    Er for tiden singel og trives godt med det :)
  • Ja her var det liv :P

Jeg er 25 år, og bor i Levanger, Nord-Trøndelag. Er opprinnelig fra Trondheim, men bor her i forbindelse med studiene. Smått om senn så blir jeg sykepleier til slutt. Det er hvert fall planen :P
    Ellers er jeg alenemor, så har ikke så fryktelig mye fritid å skryte av. Meeeeen jeg hekler, strikker og leser for det meste når jeg har fritid til å gjøre andre ting enn hus- og skolearbeid. Singel.no ;)
  • MiaeklundMiaeklund +1 -1
    Hvor gammel er du? 17 blir 18
    Hvor bor du? bor i trondheim
    Hva jobber du med/studerer du? studerer
    Hva driver du med på fritiden? har hest så tilbringer mye av tiden i stall
    Har du kjæreste? vi er ikke kjærester enda men holder på seriøst : )hihiihi
  • hedde87hedde87 +1 -1
    Snart 26, fra Karmøy. Jobber som industriarbeider. Den store lidenskapen er musikk og spiller bassgitar.
  • Nino90Nino90 +1 -1
    23 år
    Bor på Fitjar
    Akkurat nå jobber jeg ikke. Men har gått 2 år på helsefag og 2 år på service og samferdsel. Har tenkt å studere videre gjennom nettet. Gjør på litt forskjelligt i fritida :] Er fri og singel ;D
  • theayaytheayay +1 -1
    Jente, 18, Bærum, Singel, Jobber på kafè, går på vgs..
  • Gutt 20, gjør lite annet enn å trene og henge med venner... Venter på å starte på skole... Så... Er det mye mer, men synes det er vanskelig å plotte inn det her nå :)
  • Hvor gammel er du? 16 blir 17 i oktober
    Hvor bor du? Bor i Sandnes
    Hva jobber du med/studerer du? Studerer studiespesialisering 2vgs
    Hva driver du med på fritiden? Danser, trener henger med venner
    Har du kjæreste?Nei
    :)
  • Mitt navn er Sondre, jeg er 17 år gammel og jeg bor i Åsgårdstrand.
    Jeg går på Indstri Teknologi vg2 på Horten VGS.
    På fritida driver jeg med politikk og er med venner.
    Og nei, jeg har ikke noen kjæreste...
  • Jeg er Pernilleeeeee og jeg er 18 og jeg liker deg! Og bor i Oslo. Og jeg liker å le. Og jeg liker å festeeeeeeeeee
  • Mitt Navn er Rikard ,men kall meg Jesus. er 17år på papiret med ca.2014 år egentlig. Jeg var den som døde på korset og nå vandrer rundt og runker overalt i Norge .
  • eb86eb86 +1 -1
    hei eg kann ikke logge inn min side kandu hjelpe meg ?
  • Hei jeg bor i Bergen, studerer på NHH. Jeg liker å være ute i byen og gå ut på naturen også studere litt :) Leter etter sosiale og aktive venner!

Velkommen!

For å engasjere deg på denne siden, klikk på en av disse knappene:

I denne diskusjonen