Hva ønsker du å bli?
  • MartinMartin +1 -1
    Selv så ønsker jeg å bli både journalist innenfor TV og skuespiller!
    Fred blir det først når menneskene ikke bare er imot enhver krig, men også imot å vinne.
  • Helt klart noe innenfor data.
    Sommer året rundt!
  • Jeg ønsker om å bli "Uplifting-Trance" producer! :-)
  • Noe innen trav : ) altså, travtrener eller noe sånt.
  • når jeg blir stor, skal jeg bli branndame, eller politidame ... kanskje dyrlege. eller prinsesse :)

eller så skal jeg fullføre fagbrevet som jeg skal starte på, og jobbe i olja og tjene mye penger :D
  • Jeg har faktisk tenkt på å bli flyvertinne, fordi jeg liker å snakke forskjellige språk og syns det er spennende å reise rundt i verden og møte nye mennesker :)
    I'm azm
  • DrP1ngDrP1ng +1 -1
    Rik så jeg slipper å gjøre noe.
  • LeeoPianLeeoPian +1 -1
    HEHEHE, for å bli rik så må du nok jobbe hardt for det lille venn :-)
  • RedhawkRedhawk +1 -1 (+1 / -0 )
    jeg holder på med 9-15 årig utdannelse/r som spill designer, spill programmerer, programmering og webdesign :P

på fritiden holder jeg på med dette og lager egne prosjekter, så langt har jeg laget 3 spill, 2 pc og 1 iphone spill :P har ikke noe navn til dem enda :P men det er fps sniper spill ^^

og jeg lager animasjoner i 3d (fyllt opp hele skole pc'en min med animasjons prosjekter altså en hardisk på 233 gb :P)

og i morgen skal jeg ha foredrag på skolen innen webdesign. ^^

vi skulle lage egne prosjekter som vi skulle fremføre ^^
    Photobucket
  • GopijhaGopijha +1 -1
    Jeg ønsker å bli noen innen fly, har gjort det siden 8ènde. Holder faktisk på med min lærlingetid nå for å bli helikoptermekaniker so dreams come true :)
  • nigvarnigvar +1 -1
    fotball
  • AdrianSEAdrianSE +1 -1
    Noe innenfor data, vil jeg tro. :)
    Motocross<3
  • Skipper
  • eryueryu +1 -1 (+1 / -0 )
    VFX eller CG artist. Selv om det ikke sier de fleste mye, betyr det generelt digitale spesial effekter til film.
  • niltraniltra +1 -1
    Pensjonist om et år og ca. 10 og 1/2 mnd;-)
  • MamochMamoch +1 -1
    politi, faktisk!
  • skal så sykt bli utenriks/krigskorrespondent
  • SaphorikSaphorik +1 -1 (+1 / -0 )
    Skal bli smartere når jeg blir eldre^^ men leser stort sett på historie med hovedinteresser for WW2 og krig.
  • AI-DienAI-Dien +1 -1
    Kung. Av hela världen. Typ. Yeh.

Neida, e litt seriøs å så, oppsummert i ei setning:

Jeg ønsker å prate på vegne av alle barna i verden som ikke har et eneste stykke brød å spise
  • MagnusMagnus +1 -1
    Barn og ungdomsarbeider :) Helst innen SFO, og assistent i skoletiden.
  • AyakoAyako +1 -1
    Helst noe med kunst, illustratør kanskje... Men siden det er få som kommer seg gjennom det nåløyet, kommer jeg kanskje til å ende opp som flyvertinne eller noe enkelt jeg ikke trenger spesiell utdannelse for å gjøre..
  • mlsaamlsaa +1 -1
    Lege eller noe annet innen medisin ! :)
  • Sauebonde
  • Jeg ønsker å bli butikksjef :)
  • Jeg ønsker og bli artist å spille på de store festivalene som Tomorrowland, UMF, defqon.1 etc. :D - PyroParsec, Jeg har produsert musikk i ett år nå, og er IKKE lei! :D Jeg har funnet ut at musikk er noe jeg VIRKELIG har lyst til!
  • Tatovér, definitivt det jeg brenner for i denne perioden. Samtidig som jeg vil ha utdannelse innenfor psykologi, filosofi og språk.
  • Musiker/Skuespiller. :)
  • Jeg utdanner meg som skuespiller, men har eget firma innen Filmproduksjon. Ønsker å bli en av Norges nyeste og største filmskaper. Lang veg å gå for og komme dit men...
    Må bare jobbe oppover ^^

Velkommen!

For å engasjere deg på denne siden, klikk på en av disse knappene:

I denne diskusjonen