AUF eller FPU?
  • si din mening og begrunn den :)>-
  • MartinMartin +1 -1
    Ingen.
    Hvorfor? - Jeg er medlem i Unge Venstre og stolt ver de liberale verdiene vi har i Unge Venstre og Venstre. Stolt over lederen vår Trine, og stolt over hvordan Venstre har vært med å bygge landet.
    Fred blir det først når menneskene ikke bare er imot enhver krig, men også imot å vinne.
  • det var bra svart :) jeg er stolt AUF'er selvom vi ble satt på prøve 22.07.2011, så svarte vi med mer demokrati, mer solidaritet, og mer likeverd som også er slagordet vårt =) det var ei jente som hadde så fine ord etter den ufattelige og vonde hendelsen '' hvis en mann kan ha så mye hat, tenk hvor mye kjærlighet vi kan vise sammen'' det var veldig flott sagt... og det passet så godt etter det som skjedde den dagen.. og etter det har AUF fått mange nye medlemmer, og det er et tegn på at vi har blitt mer engasjert enn noen gang! :) men nå har alle de andre partiene også fått mange nye medlemmer, og det er så flott å se at ungdom har begynt å engasjere seg mer i politikk og det som skjer i samfunnet vårt :) AUF er klar for et nytt år, med mer demokrati, mer engasjement, og mer solidaritet, likeverd og mer frihet =)
  • MartinMartin +1 -1
    Det var et fint svar fra deg også!
    Vi er nok veldig uenig i veldig mange saker, men i mer demokrati er nok vi meget enige!
    Det er fint å høre at du er stolt medlem i et parti!
    Venstre har også fått nye medlemmer, og det er vi også selvfølgelig glad for! Vi trenger flere i landet som engasjerer seg i det som skjer ikke bare i Norge, men i store viktige internasjonale spørsmål!
    Fred blir det først når menneskene ikke bare er imot enhver krig, men også imot å vinne.
  • Må være enig med Martin her, han som fikk meg interessert i Venstre i det hele :-)
    Sommer året rundt!
  • AUF, rett og slett fordi det engasjementet vi har vist før og ikke minst etter 22.07.2011. Vi har vist at vi ikke synker lavt nok til å svare med vold, men at vi heller svarer med mer demokrati/solidaritet og likeverd. Angrer ikke et sekund på at jeg meldte meg inn i AUF. Jeg har møtt så mange herlige mennesker som jeg aldri kommer til å glemme og jeg gleder meg til hver gang vi skal ha møter. :D
    I'm azm
  • AUF, rett og slett fordi det engasjementet vi har vist før og ikke minst etter 22.07.2011. Vi har vist at vi ikke synker lavt nok til å svare med vold, men at vi heller svarer med mer demokrati/solidaritet og likeverd. Angrer ikke et sekund på at jeg meldte meg inn i AUF. Jeg har møtt så mange herlige mennesker som jeg aldri kommer til å glemme og jeg gleder meg til hver gang vi skal ha møter. :D

Er så enig med deg der, Kristina! :D AUF i mitt ♥ for alltid^^
  • LeeoPianLeeoPian +1 -1
    Ingen av de.
  • Stephen2kStephen2k +1 -1
    Nå er jeg verken medlem av AUF eller FPU. Dette blir vel av den enkle grunn at jeg ikke tror på det styret som er i Norge, og når det er sagt, ikke resten av verden heller...
    Jeg har gitt opp på og tro vi har så mye makt som vi blir fortalt, grunnet at det er så mye vi er misfornøyd i samfunnet. Hvis det virkelig var et problem ville det sikkert bli fjernet, men så lenge noen har noe å tjene på noe vil det ikke forandres. Jeg tror også mye styres av korrupsjon. Legg merke til dette er subjektiv og det er ingen vits å bli rasende fordi jeg påstår politikere deres er korrupte...
  • Mitt tips er du blå, hjelp de røde til å komme seg ut av amme-tåka (konkrete realistiske merkbare tiltak). Er du rød, hjelp de blå med å konkretisere kommunisere sine noe forkvaklede men ofte gode meninger, så de kan bli spiselige også ovenfor røde "misforståtte drømmende kommunister". Poeng 1: Gi F, i farger og begynn å jobb for noe som er riktig i (om enn så) liten skala. Poeng 2: Det er lett å bli blind om man kun er med i én fotball-klubb, (politikk handler isåfall om at alle er spillere og har hver sin ball og mål.) Poeng 3: Å tenke på utsiden av boksen blir en livsnødvendighet. Lykke til B) ...
  • MagnusMagnus +1 -1
    AUF <3
  • AndreasSRAndreasSR +1 -1
    Selv er jeg medlem av Unge Høyre, og der akter jeg å bli en stund til.
  • StormenStormen +1 -1
    Jeg er Venstre selv, evnt. tidvis Høyre, tidvis Frp. Liberalist :)
    Renholderske hos Biip.no.
  • Kapitalist til de grader her :) Har ikke noe personlig imot medlemmene av AUF, men missliker at de fikk mange flere medlemmer ett 22.07.2011. Grunnen for det er at de fleste som ble med etter det er der for sympatiens del, og det blir helt feil innenfor politikk.

Velkommen!

For å engasjere deg på denne siden, klikk på en av disse knappene:

I denne diskusjonen