• l1nnm17al1nnm17a +1 -1
    Kvifor synest mangen det er så gale (flaut el ubehagelig) å snakke om sex? Det er jo ein heilt normal ting som skjer mellom 2 eller fleire parta :) Eg veit at mange meiner at dette er mellom 2 personer som elsker kvarandre og blablabla.. Men for å få meir erfaring må man gi vek erfaring, så kvifor ikkje diskutere det :) Kva synest du om dette ?
  • LeeoPianLeeoPian +1 -1
    Sex skal ikke diskuteres om, men heller gjøres! :>
  • Simen-l-Simen-l- +1 -1
    Haha, true. ^
  • StormenStormen +1 -1
    Hmm.. Jeg tror nok mange er oppvokst med et syn på sex som sier at det er noe "hemmelig", "mellom to mennesker etter giftemål" eller noe man skal skamme seg over. Altfor ofte fornekter vi mennesker helt naturlige ting - og til og med skammer oss over noe som er helt naturlig og flott :)

Selv om gud skulle eksistere (noe jeg personlig tviler på), så kan han ikke ha ønsket annet enn at vi mennesker skulle ha hatt det fint med hverandre - sex inkludert.
    Renholderske hos Biip.no.
  • janus12janus12 +1 -1
    sex er like naturlig som å ete,og sex kan og bør nytes som god mat,krydderet setter ben extra spiss på sexen
  • eryueryu +1 -1
    Selv om sex er naturlig og en helt normal ting har jeg forsatt for meg at det er noe man burde holde mellom de to ( eller flere ) som det omhandler. Som de fleste andre gutter/menn har jeg ikke noe problem med å prate om sex eller sexuelle erfaringer, selv om fetisher kanskje ikke er noe man trenger å skrike ut i en folke tung gate.
    Om det er greit å diskutere burde mer eller mindre være noe som burde være greit for begge partene i så fall. Hvis den ene parten starter en vill samtale om gårsdagens sex med kjæresten, kan det lett bli en litt klein stemning om kjæresten så får vite om det.
    får og holde det kort; hvis personen du har sex med ikke har noe imot at man prater om noe jeg vil anse som et privat tema, burde det ikke være et problem så lenge man holder det innenfor rimelighetens grenser.

Eneste problemet jeg har med sex er hvordan media omhandler temaet, selv om det er litt off topic.
  • Sex er godt og ingenting og skamme seg over.
  • Nyheim99Nyheim99 +1 -1
    Jeg synes det er litt spennende og gjøre det 50% offentlig.

Velkommen!

For å engasjere deg på denne siden, klikk på en av disse knappene:

I denne diskusjonen