Hva synes DU om jenter som går med trang treningstights på treningssentere?
  • Vet ikke om det er mange av dere (jenter) som tenker så mye på hva dere skal ha på dere når dere trener på treningssentere? Uansett, må ærlig innrømme og si jeg blir ganske så satt ut enkelte ganger, mange jenter ser jo greit bra ut når de trener, gjør det ikke så mye bedre at de blir enda diggere å se på med trange tights :P Spørsmålet mitt er hva synes dere (gutter) spesielt, men også dere jenter om dette? Burde det være en "lov" med en slik distrasjon på offentlige treningssentere? Etter min mening burde det være obligatorisk å ha det, så blir treningen mye mer motiverende og morsom ;)
  • B-BoyXB-BoyX +1 -1
    +1
  • LeeoPianLeeoPian +1 -1
    Det er helt vanlig... Jeg legger merke til, men ikke noe jeg blir utsatt eller nedsatt for.
    "En eller flere jenter har på seg treningstights"
    Trener så godt jeg kan og forlater stedet når jeg blir ferdig! :>
  • LeeoPian said:

Det er helt vanlig... Jeg legger merke til, men ikke noe jeg blir utsatt eller nedsatt for.
    "En eller flere jenter har på seg treningstights"
    Trener så godt jeg kan og forlater stedet når jeg blir ferdig! :>

Jo a, prøver som sagt å trene så godt jeg kan selv også og gjøre som du sier! Det er ikke bestandig like lett gitt :P Hehe..
  • Cameltoe er ikke alltid hva man vil se, kanskje derfor jeg trener hjemme, og ikke på senter?
  • nigvarnigvar +1 -1
    sexy vest dæm e fiin
  • eryueryu +1 -1
    ^ Thank you captain obvious. Så lenge kvinnemenneske ikke kan smake tightsen bakerst i ganen er det vel greit. Har sett alt for mange cameltoes til å ville uttale meg veldig på det. Noen ser bra ut, andre... Nei..
  • muttermutter +1 -1
    Nå er jeg aldri på treningssenter, men hvis jenter har på seg tights må de vel være trange ellers er det ikke tights (som betyr trang) Ellers trodde jeg man var på treningssenter for å trene, ikke for å irritere seg over hva andre har på seg!
  • hahaha, for noen spørsmål altså :)
  • Finner meg veldig, veldig provosert av slik oppførsel av jenter, har dere ikke tenkt på at en mann som er å trener, og du kommer med den deilige rumpen din og stiller deg forran han og begynner å ta knebøy, at det kan resultere i mangel av fokus og at du fort kan frem-provosere at mannen får en hard en?

Velkommen!

For å engasjere deg på denne siden, klikk på en av disse knappene:

I denne diskusjonen