Hva er viktigst?
  • Her kan dere skrive litt om hva dere syns er viktigst ved en person og hvorfor:)
    Noe man burde legge vekt på enn det man gjør idag kanskje?
  • Vet egentlig ikke helt:S såklart hvordan mann er som person men alle bryr seg jo såklart litt om utseendet å.
  • AplussAAplussA +1 -1
    det som teller mest er hvordan man er,, utsende kommer etter personeligheten,, man kan ALDRI gå etter utsende først,, det blie bare falskt
  • hmm først å fremt hvordan personen er, utsende teller jo med på noe, og stil og små ting kommer etterpå.. men aldri bli sammen med en person får bare utsende..
  • det viktigste er personligheten...det har ikke noe og si hvordan en person ser ut,så lenge du trives med han/hun.
  • Det viktigste for meg, er hvordan denne personen er. Personligheter og hvordan man er mot hverandre. Jeg kan godt drite i utsène på en. Det er mer eller mindre null interesse for meg. Er man en som man kan stole på og ha tillit til, så scorer du høyt på min skala.=)
  • Ærlighet er en stor ting asså :)
  • Ærlighet er noe jeg forventer til en hver tid, men dessverre, så er folk uærlige, og man er nødt til å være kritisk til alt som blir sagt =/
  • ja,men alle er forskjellige ikke sant;)? du må bare være forsiktig med å velge de du har tillit til. selv om du kanskje feiler en del ganger før du finner en slik person;-) livet er vanskelig, I know:/
  • Livet er veldig vanskelig. Men man lever for å lære.
    Og man lærer av sine feil.=)
  • Jeepp , det gjør man vet du;-)
  • Det er jo personeligheten da , Men det kan jo også folk som ligger vekt på utseende også , men du skal ikke at helt av liksom, nei hun er for tykk eller tyn osv, har hun/han en god personelighet så kan du like den personen utenom at hun/han er nydelig osv, :)
  • RakelenRakelen +1 -1
    Jeg synes det viktigste er at personen tør å være den den egentlig er, så han/hun ikke blir en kopi av noen andre. men lettere sagt enn gjort i denne verdenen <'3
  • :) enig i den egentlig
  • Gunni93Gunni93 +1 -1
    Personligheten e jo viktigast då utseende får kåmma itte på:)
  • GulrotpaiGulrotpai +1 -1
    Vet ikke helt. Utseende er førsteinntrykk, lizm.
    men jeg er flink til å lese personer, så ofte jeg ser hvem som er overlegne osv
  • Gulrotpai: Førsteinntrykket er veldig avgjørende. Helt enig med deg. Jobber med kundeservice hver eneste dag og vet akkurat hva det er.
    Mange sliter med å lese personer, dessverre. Men det er jo til vår fordel for oss som har den kunnskapen =)
  • klart ;-) sant så sant
  • Personeligheten er først og fremst viktigst men altså, utseende har jo litt å si og så!
  • L2PL2P +1 -1
    erhm.. ellen? for deg, er utseende viktigst! ikke PRØV å lure noen!
  • utseende er jo førsteintrykk så alle ser jo på det, men det kan jo hende man ikke blir forelsket i personen før du har vært innom innsiden også:)
  • Mano-BilliMano-Billi +1 -1
    For noen så telles utsende og for noen personligheten.For noen så telles begge men mer en den andre.Både personlighet og utsende er viktig for nesten alle.Gud har jo skapt alle.Vi har blitt sånn som vi er og kan ikke forandres.utsende er utsende når den er naturlig..Lar vi utsende være sånn som gud har skapt,kalles dah utsende..Hvis vi går til personligheten så legger jeg mest vekt på det.Personen skal være ærlig og kunne ha tro på seg selv gi f¨aen i hva andre tenker om deg hvem bryr seg..Folka snakker så la dem snakke.Ignorer dem. De snakker 1 gang 2 ganger 3 ganger 4 ganger 5 ganger for de ikke noe respons tilbake så holder de kjeft.Noen holder ikke kjeft alike vell dah lar vi sånne folk være.For å leve i denne verden må man gjøre sånn;)..En man kan stole på er viktig også.Hvor lenge du har hemligheter til en person og sier det ikke videre er det greit men sier du det videre til noen andre så blir det veldig vanskelig ¨å stole på den personen igjen.For alle oss i verden er viktig å ha minst en person som kan skjønne deg virkelig godt.Har vi den personen så hva er det mer du vil?.forventer du at han eller hun skal være pen dah.Det er sånn jeg tenker.Hvis den personen har sånn personlighet og viser det fram så det er ikke lenge til folk som bryr seg mest om utsende begyner å like personligheten din.Har du de tingene så er det ikke lenge til folk ser på personligheten din.Noen har de tingene men viser det ikke frem.Alle er unike ingen er som deg og ingen kommer til å være det heller;)..vis kunskapene dine..;)..<3
    oiiii det ble stil jo :|..
    Ingen er perfekte heller men alle har noen kunnskaper og de må vise det fram for at folk skal like personligheten dems enn utsende;)..Alle er forkjsellige også ;)..
  • Personlighet og utseene :)
  • Folk burde ikkje gå etter utseende på folk. Hater folk om gjør det:@ Utseende har ingenting å si, personligheten er bare det som teller:D
  • Personligheten er garantert viktigst men jeg er helt sikker på at alle bryr seg litt om hvordan personen ser ut å;P
  • MariasinpusMariasinpus +1 -1
    Personlighet!!
  • pesonligheten er det som teller jeg bryr meg ikke om ka andre synes om meg :p
  • -Hlf-Hlf +1 -1
    Personlight er det viktigste, men kan ikke si at jeg ikke bryr meg litt om utseende.. :/ Det er en dum ting, men det er sånn jeg er.. min personlighet !
  • -Ninaaaa--Ninaaaa- +1 -1
    Man burde se mer på det man har innvendig ikke utvendig!!
  • Man må jo kunne stole på personen. Og man kan lzm ikke gå rett på utsende, for det er jo egentlig ikke det som teller, selv om noen bare bryr seg om det "/
  • hunrarehunrare +1 -1
    det som er innvendig ikke utvendig <3
  • Det viktigste er personeligheten :-)<3 utsenet er ingen ting . !! :-D
  • personligheten er sefølgelig viktigst då ... :)
  • det viktigste for min del er at personen er seg selv, å ikke prøve å ligne på noen andre. også kommer personligheten å ærligheten før utseende, bryr meg ikke så veldig mye om utseende, er han snill å grei, og kan stole på han 100% så holder det for meg

Velkommen!

For å engasjere deg på denne siden, klikk på en av disse knappene:

I denne diskusjonen