jeg ble medlem nr 750
  • DrP1ngDrP1ng +1 -1
    jeg ble medlem nr 750, jeg forlanger en is!
  • DrP1ngDrP1ng +1 -1
    nei jeg forlanger en gave is på biip!
  • Lil-EllieLil-Ellie +1 -1
    haalo lissom alle forlanger å få en gave is på biip lissom gruppen heter jo: 750 medlmer så skal alle få en is hver.. så lissom ale burde få en isXP
    jamen herregud du forventer vel ikke at alle 758 medlemmene skal kome til deg så skal du kjøpe is til alle derfor lissom tror jeg nok det skal være gave is for det er så kjiipt asz den som lagde denne gruppa skriver sånn;S
    ellr ikke til deg men den som lagde denne gruppa...
    :(
  • DrP1ngDrP1ng +1 -1
    jaja men jeg ble jo medlem nr 750 så jeg skal hvertal ha is... det står på forsiden at medlem nr 750 får en gave is så da skal jeg ha en gave is
    jaja men lissom det står jo at alle skal få en is hver og at man skal få det som gave i biip. så lissom det er ikkeno å være sur for så lenge vi får den gave isen på biip....:-D
  • DrP1ngDrP1ng +1 -1
    det står at alle får et bilde av en is men at medlem nr 750 får gave is så jeg SKAL ha is...
    javel...
  • DrP1ngDrP1ng +1 -1
    hvor blir det av is'n min?
  • vet ikke jeg xD
  • snaxzysnaxzy +1 -1
    jeg vil ha is....plzzzzzzzzz
  • DrP1ngDrP1ng +1 -1
    men det står jo at medlem nr 750 får en gave is, jeg ble medlem nr 750 så hvorfor får jeg ikke en gave is på biip?
  • Jeg vil også ha is! Jeg tar gjerne i mot en gave is. Da kan jeg kommentere alle bildene og bloggene, og skrive i gjesteboka di... Det syns jeg du burde gi til alle sammen, og som takk kan vi skrive og kommentere absolutt alt. Noen enige!?
  • DrP1ngDrP1ng +1 -1
    ja, men det er viktigs at jeg får, jeg ble jo medlem nr 750!
  • DrP1ngDrP1ng +1 -1
    men på forsiden så står det at medlem nr 750 får en gave is... å jeg vil ha gave is siden jeg ble medlem nr 750...
  • icmficmf +1 -1
    Herlighet,har du problemer med å få det inn i hodet ditt? Det er ingen som bryr seg,selv om du ikke fikk den isen med en eneste gang så trenger du ikke å lage en såå sto0o0r sak av det!
  • DrP1ngDrP1ng +1 -1
    Men nå er det snart 5 måneder siden jeg skulle fått den...
  • Ingen bryr seg..
  • DrP1ngDrP1ng +1 -1
    Nå er det 1 år og 9 mnd. siden jeg skulle fått den :(
  • FredrikSinFredrikSin +1 -1
    This is my cup of care _/ oh look its empty!
  • DrP1ngDrP1ng +1 -1
    4 år og 3 måneder siden nå xD

Velkommen!

For å engasjere deg på denne siden, klikk på en av disse knappene:

I denne diskusjonen